• Prowadzenie pełnej księgowości: od 500 zł w zależności od ilości dokumentów
  • Ewidencja przychodów (ryczałt z podatkiem VAT): od 200 zł w zależności od ilości dokumentów
  • Ewidencja przychodów (ryczałt bez podatku VAT): od 180 zł w zależności od ilości dokumentów
  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów bez VAT: od 220 zł w zależności od ilości dokumentów
  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów z ewidencją VAT: od 250 zł w zależności od ilości dokumentów

Doradztwo podatkowe

od 250 zł/h

Odbieranie dokumentów od klienta
(cena za każdy odbiór)

50-100 zł

Przygotowanie sprawozdań statystycznych dla GUS

od 100 zł/szt.

Przygotowanie umów o pracę

30 zł/szt.

Sporządzanie deklaracji podatkowych
(dla właścicieli obsługiwanych podmiotów gratis)

od 150 zł

Zamknięcie roku oraz sporządzenie bilansu

miesięczna opłata

Wykonanie sprawozdania Zarządu

od 500 zł

Sporządzenie Polityki Rachunkowości

od 400 zł

Sporządzenie zasad obiegu dokumentów

200-400 zł


W ramach oferty, doradztwo podatkowe w zakresie prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej jest wliczone w cenę usługi, podobnie jak obsługa ZUS właściciela (właścicieli) firmy.

Cennik ten nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.